Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Tuesday, November 1, 2011

betul ke.?

jodoh kita dah ditentukan *sumber pakcik google

assalamualaikum kengkawan ku yg comel2 belaka (tp i ttp no 1 noks ..keh3)
entry ni entry ngengada sebenarnye...aq ada satu entry laen ..tp tgh pkir ayat yg berhemah sikit ..(mmmm..)
harii tu aq adalah jumpa pengamal perubatan...hoi2 ...jangan pkir laen hokey ..bukan nk cucuk cucuk ke mintak ubat pengasih ke hokey! ada la sebabnye(terpakse di rahsiakan..) pastu orang tu pun cerita la ada orang takut nak pagar rumah (bukan pagar besi -.-) paham2 la pagar apa ...dia cerita la sebab apa orang takut ..nak tahu sebab pe? sebab orang kata kalau pagau rumah TAKDE ORANG NAK PINANG ANAK DARA YANG DALAM RUMAH TU.!! wohoooo ..first time aq dengar k ...time tu aq telan gak ayaq liuq ..ekekkeekek ..takut uolsss ...tapi dia kata mana ada ..pagar rumah xnak bagi ada gangguan ...bukan pagar orang dalam rumah tu ..
tu hanya la rumuors ...tapi takde la aq percaya pown ..tak logik la dowh ..jodoh kita kan da di tetapkan di luh mahfuz ..cepat atau lambat je ...so agak2 kalau ada yang family korang percaya tu ..bagi la tahu dyeorang nokss..ajal maut jodoh bertemuan di tangan Allah ...bukan di tangan bapak ...eekekekek *wink*
adiosssssssssssssss

3 comments: