Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Wednesday, February 8, 2012

anak aset ke syurga (ustaz azhar feat. ustaz don )

cakk..me back..wahhh..mesti orang pelikkan..aq orang yang single, cerita pasal anak..hahaha..tapi tak pelik ok, itu kan memang fitrah seorang perempuan yang ada naluri seorang ibu..sebab tu aq nak kawen awal..nak anak..comel je tengok muka budak2 yang kiuttt ..
ok, actually apa yang aq nak cerita ni pasal video ustaz azhar idrus feat. ustaz don daniyal ..sebelum tu aq nak buat pembetulan la alang2 ni kan...kalau korang perasan kat video kat bawah nih (klik kat utube tu untuk korang bukak new tab) ada orang komen2 cakap perlu ke buat perbandingan dua ustaz nih..sebenarnya pembuat video ni bukan nak banding2 kan...dorang cuma mengandingkan syarahan yang sama ...dorang FEAT. bukan VS ok ;)

aq tengok video ni, aq tersentuh ok...apa yang ustaz azhar dengan ustaz don cakap semua betul ..sedih aq bila fikirkan balik..tapi alhamdulillah waktu arwah abah aku ( bagi yang tak tahu, abah aq meninggal tyme aq form2) abang2 aq dengan saudara mara yang mandikan ..lebih afdal kalau anak2 yang buat sebab aib arwah akan terjaga ..dan kita sebagai anak kita akan buat dengan teliti ..

aq setuju dengan ulasan ustaz azhar yang cakap, tak guna kalau belajar sampai master tapi bila sampai masa ajal mak ayah kita datang, kita blur..tak tahu nak buat apa ..

pada bakal2 ibu dan ayah (insyaAllah, aq pown satu hari nanti) didik anak2 dengan betul, seimbangkan dunia dan akhirat.. sebab anak2 aset kita ke syurga :')
jom layan video nih ..

2 comments: