Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Thursday, February 2, 2012

homosexual is no longer abnormal in our society.

me back .
ok, pada sesiapa yang google yang bukan2, jumpa link nih..mintak maaf la yer..xde pown p**n kat sini...dalam mimpi boleh..hahah
tajuk ni agak scary kan?(pada aq la) ..sebenarnya ni adalah tajuk untuk presentation aq yang sepatutnya semalam..tapi xjadi sebab nye tengok kat entry semalam...dont worry,apa yang aq ceritakan ni lebih kepada sekadar informasi je berbanding presentation yang aq akan buat tu more formal .aq dengan member group aq (finaz & widad) dah buat la kajian yang simple, untuk melengkapkan presentation nih(bajet csi :p) pasal isu nih ..

isu homosexual ni dah lama berlaku..sejak zaman nabi luth lagi..semua orang tahu kisah kaum nabi luth yang buat hubungan sonsang nih ..

ni bukti2 nya

both print screen di cari oleh shafinaz

dan bila kita di akhir zaman, perkara ni semakin menjadi-jadi ..please dont deny it ...banyak port2 gay bersepah dekat malaysia nih ..bukan kat kl je ok ..search je kt google..and you will find it .
mesti korang cakap aq tahu sebab aq dah carik...memang pown,da kata nak carik maklumat..ye dak?

kenapa aq cakap isu ni dah macam perkara biasa? bukan kata rakyat malaysia ni tak prihatin pasal isu ni, cuma memang hakikat bila kita berada di akhir zaman .

banyak kan reality issue pasal homo ni ..yang paling latest mengenai ariff alfian rosli, pelajar tajaan petronas yang di katakan hilang di dublin ..sekali keluar gambar dye kawen dengan matsalleh kat sana..lagi isu rakyat malaysia yang dulu popular fatine young atau nama sebenar muhammad fadzil ..isu ni kecoh bila 'fatine' ni mohon jadi rakyat UK and ikut 'her' husband Ian Young ..latest about 'her' ,dye dah pown bercerai dengan 'suami' dye .
dulu juga malaysia pernah di gembarkan dengan video di youtube 'saya gay, saya ok'
pengakuan seorang lelaki berusia 32 tahun ( ketika itu) yang kononnya mencari identiti dan mengetahui dye adalah seorang gay .
satu lagi isu, tapi ni bukan isu mengenai rakyat malaysia, tapi berlaku di negara Taiwan pada ogos tahun lepas, hampir 60 pasangan lesbian berkahwin dalam satu majlis yang besar .( maklumat ni di cari oleh widad)

maklumat yang aq cari mengenai kesihatan orang yang homosexual nih, jangka hayat hidup dorang akan berkurangan 20 tahun (ini kajian ye, ajal maut semua di tangan Allah )
tapi logik la jugak kan, dorang boleh kene HIV, sefilis, dan macam2 lagi ..

kalau korang semua sedar, dah ada filem2 yang mengetengahkan isu nih ..kenapa filem macam ni boleh wujud?kalau xde angin masakan pokok bergoyang?
  • 'comolot' - short film yang di buat oleh pelajar aswara
  • '2 alam' -filem oleh dr.rozmey
  • '... dalam botol' -arahan raja azmi

*additional information - seorang yang gay, boleh kenal kalau orang tu gay ( ni kawan aq cerita, kesahihannya, waallahualam)

moga2 mereka yang mengamalkan gaya hidup macam ni sempat bertaubat dan kembali ke pangkal jalan .
sedih ok bila seorang khalifah yang sepatutnya berjuang di jalan Allah jadi macam tu .

p/s : jangan sensasi kan tajuk nih ok..ni untuk presentation aq (public opinion) yang aq nak share dengan korang .

tiada unsur pornographic di sini ..sekadar hiasan




No comments:

Post a Comment