Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Saturday, March 10, 2012

goodluck pelajar diploma UiTM seluruh Malaysia !!

assalamualaikum, hai kawan2 ...untuk pengetahuan korang semua, pelajar diploma UiTM akan menduduki peperiksaan akhir bagi sesi november-mac selepas satu semester menghadiri kuliah ..hahah...skema gila ayat aku kan ...
peperiksaan akhir ni akan bermula pada 12/3/2012 ...untuk pelajar jurusan pengurusan perniagaan semester 4, akan bermula pada 17/3/2012 (dua minggu aku study week !! )
so disini ..

saya NORSHAIDA BINTI MOHD SAID , no matrix 2010xxxxxx, ingin memohon maaf andai kata ada yang terasa bila f2f dengan saya, atau entry2 saya di blog ini ...doakan saya dan rakan2 seperjuangan di UiTM menghadapi peperiksaan akhir semester ini dengan yakin dan insyaAllah lulus dengan jayanya ;)
so, kalau ada masa, aku nyelit2 jugak la update blog nih okeyh ;)

UiTM di hatiku
UiTM mengubah destini anak bangsa ;)

No comments:

Post a Comment