Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Saturday, April 7, 2012

wajah baru blog selepas surgeri : less is better :D

assalamualaikum...cakkk !!!
yeahhhh...ok tak blog aku? still girlish2 lagi (bluek) tapi aku rasa better sebab warna dye soft compare wajah lama yg shocking pink..wakaak...lelaki bukak terus tutup..wakakakak..
ok, blog ni telah di surgerikan oleh Dr. Hani Adyllia hahah...ouh,she's not a real doctor..dye ni budak computer science...so aku mintak tolong dye...so blog aku nampak kemas la kan..shoutbox tu boleh dibukak dan di tutup apabila perlu...begitu juga dengan lagu,kalau korang rasa sangat memekak kan telinga korang..boleh tutup..atau lagu tu meloyakan tekak korang,boleh tukar ke lagu lain..yang pastinya,semua lagu jiwang...HAHAHAH..
pada yang nak add fb aku (kalau ade yang sudi^^) atau juga twitter..cewahhhhhhhh..
poyos yang amat aku menerangkan dekat korang ..kalau korang nak tgk post2 lama, tgk kt bawah sekali blog achieve, tgk tarikh yg highlight tu,ade la post kt situ ..teheeeee...
ok sebab aku xde gambar yang berkaitan untuk entry nih...
aku nak share gambar birthday anak sedara aku Muhammad Danish Syami yang baru setahun pada 1 April ritu..

yeahh..ini keknya,simple ajer
kek ini telah habis dalam masa 3 jam :p

danish :)

bila birthday org lain,org lain sibuk..
memey and baby

betul tak aku cakap?


anak ayah..tapi harap maklum
kulit jauh berbeza..
wakakakakakak
ok..itu sahaja..
adiosssssssss~

3 comments: