Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Wednesday, August 1, 2012

sempena ramadhan : mai terjah bazaar ramadhan..sempoi baq hang !

assalamualaikummmmm...burpp, alhamdulillah (harap maklum, baru lepas berbuka )
haaaa..korang makan apo tadi ??  aku makan nasi kerabu....sodap baq hang ! hahaha

eh, sebenarnya entry kali ni tak nak cakap banyak2 sebab nak tunjuk kat korang video yang aku n the gang buat untuk subjek cct..dan dannnnnnn video ucapan raya kiteorang kat kuala perlis yang aku bagitahu kat entry sebelum nih ..aku terlupa nak letak dalam entry tu sebab otak aku dah berserabut nak siapkan video cct ...

untuk video cct tu, sila maklum dengan suara aku yang sengau di sebabkan selsema..dan di sebabkan tu jugak aku menjadi hyper..sila jangan bahan kegedikan saya di dalam video itu yerr...saya insan yang lemah -_- *lempang sedass* hahahahahah...dah orang taknak cakap, aku la cakap..kah3...macam aku host pulak kannnn ...dah dahhh..jom layannnn :D

p/s : kalau kecik sila la klik kt youtube bagi besaq naa..





ehhh..dahhh ..bubyeee~
adiossssss~

No comments:

Post a Comment