Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Thursday, March 8, 2012

#5 happy birthday

assalamualaikum..cakk..lama gilerr kan aq tak update...wahaha..actually aq dah habis kuliah untuk semester 4 dari minggu lepas lagi..cuma banyak benda nak di settlekan ....
ouh...hari ni entry khas untuk kawan baik aq nih ..

for NUR SHAFINAZ BINTI MD HANAFIAH (7/3/2012)

HAPPY BIRTHDAY DEAR ..MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS :D
yeayy !! finaz dah tuaaa  ;p
tahniah jugak misi kau dah tercapai ..
thanks for being my good friends...dengar cite aq...bestfriends forever k :)
haha ..aq tahu kau dah bole teka suprise aq tadi ..tapi xpe la..
bole la tu ea...tu je yang aq boleh buat untuk kau ..
thanks jugak kepada fadhli latiff a.k.a don yang menolong membelikan kek dan jadi pelakon tambahan
hahahaha ..
for mimi and fana yang xde kt sini, xpe..aq tunjuk video kat korang ea :p
siang harinya kita pergi berjimba di cmart ..hahahah
ape pown...happy birthday dear...moga sukses selalu dalam hidup k ;)

kek birthday yg tak seberapa :)



fadhli latiff

eh,salah birthday girl :p



happy birthday dear ..love you :)


adiosssssss~

1 comment:

  1. sedapnya kek!happy birthday my ex roommate!
    sweet20!

    ReplyDelete