Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Wednesday, August 15, 2012

happy birthday syamimi ibrahim :D

assalamualaikum :D
di sebab kan internet kat rumah ni lembab..so aku malas nak hapdet blog ..tapi tapiiii... di sebabkan hari ni special sikit..aku update jugak..walaupown nak masukkan gambar super duper slow !!

ohh ohh..aku special kan tadi ???
today is my friend birthday !!!!!!!!!!!

HAPPY BIRTHDAY SYAMIMI IBRAHIM 
MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS AND BE HAPPY WITH
YOUR SWEETHEART DEAR :)
xoxo

i was friend with mimi since masuk UiTM lagi...masa MDS, mula roomate aku kenal dia, then di perkenalkan kat aku..mula2 kawan biasa ..then kiteorang satu kelasss !! since that kiteorang rapattttttttttt  till now ..
kiteorang ni berbeza dari segi semua..tapi tu yang boleh berkawan kowt..hahaha

ehh..lupa jugak..to mimi, sorry dear aku lambat wish ...hehe...jangan marahhhhhhhhhhh..kalau tak aku jual kau kat KUDEL :p

so di sini aku letak gambar2 kiteorang since part 1 lagi :p

ni masa part 1 ..hahah

sedih ke malu ? aku pown tak tahu

Ayu ar pulak mimi pakai baju kurung :p

happy birthday mimi !! 
actually banyak lagi gambar ..tapi lembab benar ini tenet..hahahaha

ok, jumpa next entry
daa~

No comments:

Post a Comment