Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Saturday, August 11, 2012

sempena ramadhan : iftar with lecturer

Assalamualaikum, cakk !! J
Haaa...seminggu blog den tak hapdet...sebabnya ? busy dengan test kebagai semua ..habis jer test aku dengan housemates menggila pukul 2.30 pagi...buat apa, nanti aku cerita lain yoo..ni nak cerita pasal benda lain dulu ..

tapi cerita ni agak basi sebab event ni pada ahad lepas (4/8/2012) haaa....banyak cerita aku buat pekasam  di sebabkan aku busy ...tehee

Ahad lepas miss sharazad haris iaitu lecturer investment management telah bermurah hati nak belanja kiteorang berbuka puasa di Singgah Rasa Utara ..eh, bukan kelas aku je, ada dua kelas lain jugak...hehe
Aku dengan housemates aku sampai dalam 6.30, tapi kiteorang jalan2 kat cmart dulu dan jumpa bunga2 tak cukup kelopak..hahah..tak cukup sebab lagi 3 kelopak balik kg ..tinggal 2 kelopak je kat arau nih ..
Pukul 7 lebih kiteorang pergi la restoran tu...ramai jugak da sampai...so duduk2 la sementara tunggu azan..tapi miss sharazad call reza cakap dia lambat sikit sebab tengah buat dessert untuk kiteorang..aww aww..nampak tak betapa sweetnya lecturer aku *wink2*

Ohh lupa lak..miss sharazad order tomyam, daging masak merah, ayam masak ape tah , sayur kalian ,telur dadar, and kuih muih..air jus oren..banyak giler okay !!

Bila azan berkumandang..dengarlah bunyi ting ting...bunyi sudu daaaaaa ..tengah makan tu miss sampai bawak pudding cocktail ...sedap oii..tapi dapat sikit jee...ramai bona beratur..hahaha..(miss da share recipe, harus try nih :p)

Itu saja la kisahnyaa...anyway to miss sharazad haris, thank you so much for treat us J
Jom skodeng gambar !!

setiap meja ada..harap maklum..kah3





xyah la tgh tudung saya yg.. -_-

ni la fakhrul reza ..dia request muka dia masuk
sini..hahahah


mimi fana dan bunga2 tak cukup kelopak ..haha

our lecturer :)


cubaan zyq utk menyelit..hahah

miss sharazad haris ..peace :D


nabilah, fara, abid, lin ayin, qiyue

reza lagi..ahaha

eqa me finaz

fana n syahir

mimi and a.s.a.s
jumpa next entry..daaaaa~

No comments:

Post a Comment