Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Wednesday, August 1, 2012

segmen anak rantau : berbuka di kuala perlis :)

Assalamualaikum J
Wahhhhhh...rajin aku kannn ....hari ni aku busy jugak sebenarnya ..sebab ? sebab buat shooting *bajet retis* hahahah....video tu untuk subjek cct aku lerrrr ...haaa....untuk task kali ni kiteorang kena buat shooting kat bazaar ramadhan ...gilerr hyper aku ok tadi... hahahahah...suara aku  sengau tadi sebab selsema tak baik2 lagi nih haa.. korang nak tgk ke video tu ??? kalau aku rajin nanti aku letak la kat sini ...hahahah...ok jom cerita pasal entry hari nih

Ok, student macam aku ni..belajar jauh2...bila bulan puasa, mesti ar nak rasa masakan ibu rite ? tapi di sebabkan jauh..kita carik la makanan yang sedap2 walaupown tak boleh tandingi air tangan ibu kita..sooooooooooo...ramadhan tahun lepas (tahun ni belum pergi lagi ) kiteorang buka puasa kat kuala perlis . pada yang belum pernah sampai kat kuala perlis tuu...ishhh..kesian la aku cakap...makanan laut kat sini awesome gilerrr !!!!

Sape yang pernah pergi makan kat kuala perlis memang nak pergi lagi la carik  lagi laa ...contoh macam ada sorang blogger nih kak Diana ..bila dia ada tugas kat penang, sanggup tu terus naik perlis sebab nak makan seafood ..nampak tak tuu ???? dan dannn..bila korang kat situ, korang akan menikmati udara yang segar..dah nama pown laut kan..pandang pown tenang jee...hek3

Kiteorang sampai kat kuala perlis dalam pukul 6 ,pastu terus order makanan ...haritu kiteorang order siakap tiga rasa, sotong goreng tepung, butter prawn, ketam goreng lada dan terung salai ..dah order kiteorang pergi dekat dengan laut..ada satu port tinggi yang boleh tengok laut ..siap buat video lagi tuu..tapii...ceq malu..kah3..ada satu je video yang proper sikit boleh tunjuk :p

Dahh..aku malas nak merepek sebab aku tahu ada yang dah menguap baca panjang2 ni kann...ngaku jee..kah3 ..jom layan gambar ! J


muka belas2 :p

nyum2 !!  (gambar sebelum )

terung salai

alhamdulillah ...(gambaq sesudah)

tu je la gambarnya..check2 balik gambar, banyak la pulak hilang :(
takpe2..nanti kalau kiteorang buka puasa kat kp lagi den tunjuk gambar :p
daaaaaaaaa~
adiossssssss


No comments:

Post a Comment