Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Sunday, November 4, 2012

Langkawi 'CCT' styleeee !!!

assalamualaikummm..hello..seperti yang di janjikan ...heheh...actually, entry ni dah lama di karang (cewahh) oleh aku, tapi di sebabkan aku busy gilerr dengan final exam, maka aku lupakan la kojap pasal blogging nihh..ok pasal langkawi event ni kitaorang pergi 8-9 september..dua hari je..tapi dua hari tu macam2 kenangan kitaorang ada :')
sooooooooooooo,

meyh story mory mehhhh :

actually langkawi trip ni aku pernah la ceritakan sikit kan dekat entry pasal garage sale tuu..now da terlaksanaa...ehhh ehhhh...ok trip ni di sertai seramai 240 orang (business&bangking part5) haaaa kauuu....pergi trip 240 org..kau hadoo ???? kiteorang je mampoo buat nihhh :pp
ouh kalau tak silap aku ada 5orang lect kowt yang iring diketuai oleh Madam Wan Aliaa ( maaf kalau salah ^^)  Madam Farehan tak dapat join sebab tgh berbadan dua uolsss :p (ketika entry ni di post, da beranak uolss:p)
ouhh ouhhh...kalau korang nak tahu, blogger ieyza afieyna pown ada gakk, sebab dia student banking...hehe

ok, pagi tu kiteorang gerak dari uitm dalam 7.30pagii,,masa berkumpul tu muka masing2 mmg sembab la kannn....untuk student Mdm Farehan pakai baju warna merah and student Mdm Aliaa pakai baju biruu..harus la kene tentukan warna sbb  senang kalau hilang :p
dengan 6 buah bas kiteorang gerak pergi jeti kuala perlis, then pukul 8 naik ferri..tapi kiteorang 5 orang terpisah, sbb masa naik bas tu kene ikut group yg da di tentukan..so aku dengan fiey ...masa dalam ferri tu boleh orang bising2 kat belakang, aku dengan fiey tidurr..hahahahah...ngantuk laa !!!
tgk muka masing2..hahahah


una, me and farra...eh, pesal muka farra mcm nih ?hahah

tempat duduk aku n fiey :)



dah sampai :)


kiteorang sampai kat langkawi dalam pukul 9 kowtt...teheee...thenn, sampai jee terus naik bas gi pantai chenang ...da letak2 beg semua, management team yg di ketuai oleh noeh briefing ler cikit2 aktiviti yang nak di buat...firstttttt sekaliii FRISBEE !!! ouh, aku tak pernah main, dan tak pernah tgk pown orang main frisbee...sooo, harus la aku jadi pom pom girl jeeee  *lempang sedasssssssssssss*


dalam bas nak pergi chenang :)

da keluar da shades masing2 ...hahahaha



eh eh...awek zyq sesat kat belakang ;)


so untuk frisbee ada 4 team, 2 team Mdm Farehan (kak yan's team ) 2 team Mdm Aliaa ...untuk group aku, yang wakil MIMI, AYIN, WIDAD,NAJHAH,NABILAH, ZIKRI, ABID, HADZIQ, HAZMI AND BAZLI ..pastu ada la lagi geng2 DBS ngan DIB yang lainn ...first game aku dah jerit2 macam orang tak betul dahhh...kemain kasar dak2 ni mainnn..najhah berlanggar dengan zyq pown da gedebukk..aku pulak yang rasa sakitt -_____-

team kak yan  :)


serius bona budak2 nih bincang..haa ;)


team madam alia :)


arip jadi reff :p

ganas giler budak2 ni maen hoccay..scary maks :p


pompom girl da penat ..



da lama2 main tu panas gilerr...aku da lari gi bawah payung ..budak2 lelaki awal lagi da duk bawah payungg..cissss -__- *putera2 lilin*
maka berebut la kiteorang nak duduk kat kerusi tuuu , heheeeeeeee....masa tengok dorang main tu...tah sape ajak pergi pantai...aku pown join la sekaki...main2 la airr...seronok kalau honeymoon nih *dasar tak sedar diri*  pastu budak2 ni main sepak2 air lak...aidiel la..kuangajoo nak sepak air kat aku ..


betapa relaks nya depa duduk kt sini -___-


Add caption


ni la manusia yg suka carik pasal dengan aku -_-




dorang bermain...

kiteorang buat nih..hahah



fiey yang jadi mangsa :p

pastu mgt team panggil suruh tengok game (sebab ramai nau da hilang) final punyaa....hahaha...unfortunately, team biru menangggg..hahahah...takpe laa...just for fun kan ;)

pastu kiteorang lunch, nasi putih dgn kari ikan (aku ingat sebab aku tak suka kari..HAHAHAH) ada sayur laa...semua makan dgn lazatnya...giler kau tak lapar...dah duduk panas2 tu kann ...harus la gelojoh masing2...

lepas lunch, maka pergilah solat bergilir-gilir...pastuuu..kita sambung game !!!!!!!

baru duduk dalam team, bincang nak buat tagline apa, aku terpandang side pandai yang hujung sana..aku tengok hujan !! tapi kat belah kiteorang tak hujan lagi...kuasa tuhan kan :')
pastu makin lama hujan pown datang ...bertempiaran laa larii semua !! masuk je bawah bumbung...hujan berhenti..hampehhh -_-
 pastu dorang cakap sambung je la game...kiteorang buat game yang pertama ..aku tak ingat nama game apa, tapi kita kena sambungkan apa2 barang yang ada termasuk la badan kita (mcm buat garisan panjang gituu ) tengok team mana yg bole paling panjang ..dgn tali laa...dgn topi n shades aku pown jadi mangsa...hahah




hahaha..ni la gamenyeee :p

habis je game tu..maka hujan dengan selebat lebatnya...dengan angin lagi...ya Allah...sumpah time tu aku takut gila bila tengok laut...ombak melambung2 okay ..gila kau aku tak takutt..da la aku pakai contact lens time tu...pasir da masuk mata...terpaksa aku pakai shades *budak2 ni da pandang pelik da kat aku -_-*
bas pulak lambat sebab janji lambat lagi nak ambik kan...so kesejukan la kamiii kat situ ..bila dorang kata bas da sampai je..mencicit semua lari pergi bas ..moment yang tak dapat aku lupakan ...tehee :')

kita sambung cita kat hotel next time pulak okay !! :)








No comments:

Post a Comment