Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Friday, November 9, 2012

aku punya pasal laa ..

entry ni untuk aku meroyan sebenarnyaa ..actually blog ni asalnya aku macam nak luahkan perasaan...tapi sebab ramaiiiiiiiiiiiiii member yang kenal baca *ni la pompuan tak sedo diri..tah sapa nak baca blog kau tah!!* so aku pong cover la sikit2 kannn...tapi aku da decide...nak cerita je apa aku rasa ...kira sekarang ni target aku, blog ni kira diari aku laa..hahahahh....suka hati aku la kannn..blog aku..aku punya pasal laaa...tak suka sapa suruh bacaa...hahahaha..sebab its not easy untuk luahkan perasaan kat orang lain even member sendiri...yela..masing2 pown ada problem masing ..so jalan terbaik adalah aku merempan kat sini sorang2...agak2 ada yang nak join aku, meh la sinii :p

aku tengah bersedih dengan result aku..bukan apa...antara geng2 aku..aku je belum dapat DL lagi...kira aku paling bangang la kan...hahahaah...tapi happy la untuk dorang yang dapat DL ..congrats ea korang ...tinggal satu sem je lagi nak try dapat DL ...tapi macam nan ado jee ...subjek sem depan susah2 kowt ...
but this time aku admit salah aku sendiri laa...sebab time final boleh aku bantai layan korea siang malam....oh jap japp...aku bukan manusia yang gila korea ..tapi tapii...aku jenis bila study week time tu la jin game masuk dalam badan akuu, time tu la nak jadi hantu korea jepun thailand movie semua ...tak caya ?? sila tanya roomate gua !! hahaha..finazzz...jawab cepatt ..eh tapi betul ok...aku masa lain tak pandang game2 nih...tapi time exam laaa nak nak itu ini ...

dari sem satu aku macam tuu..eh, tapi sem satu aku baik sikit..aku hantar laptop balik rumah ..sebab tu result sem satu aku ok ...LOL ..
satu lagi gatal nak mampss...mak aku hantar gi belajar, aku gatal usha laki...eh, tak semua aku usha okay...yang masuk taste je *tak sedar diri tu macam mana..panggggg!! * hahahahah...alaaa..usha je pongggg....bukan bajet buat laki...koserrrrr ...(pada sesapa lelaki yang kenal gua...sila la jangan perasan...aku tak usha korang) aku usha orang yang tak kenal je...HAHAHA.

maka itu la result aku cam hampehhhhhhh....manusia2 gedik seperti gua memang sebegitu ..
tapi yang bestnya kelas yang paling banyak aku ponteng, kelas tu la yang paling bagus result...so cmno ?

macam ni la ghope aku kalau stress ..
kesahihanya sila tanya housemate gua ..


dahh ...aku nak main masak2 nih ....bubyeeeeeeeeeeeeeee :D

2 comments:

  1. haha , akak dah U tuh kira pandai lah kan . Alia tahun depan SPM , tahun ny je lah nak berblog then sambung berblog lepas SPM lah jawabnya . Akak doakan alia untuk SPM ya :D . Akak pandai tak pe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyoyo dik ..masuk u belum tentu pandai meyhhh...takpe ..puluun tahun ni blogging..tahun depan focus k ...insyaAllah ..alia dapat result yang bgus untuk spm :)

      Delete