Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Saturday, January 26, 2013

Langkawi 'CCT' styleeee !!!- part 2

assalamualaikummmmm....hehe, bersambung cerita mengenai langkawi event kita !!

kiteorang sampai hotel dalam pukul 4 lebih kowt (aku da tak ingat..haha) cuba korang bayangkan sampai hotel dengan basah2 tu, dengan pakai selipar, seluar track semua...orang pown tengok kiteorang pelik je...pastu memenuhkan pulak lobby hotel tuu...hahahah...macam hapee jee...then ambik kunci masing2, cabut la masuk bilik !pastu apa lagi, berebutla masuk bilik mandi ..gatal gila okay kena pasir...ouh, aku memang sensitip terlebih sikit ..*bajet orang kaya kauu kan..pangggggggg* ouh ouhh...fana tak satu bilik ngan kiteorang, sebab satu bilik 4orang je...tapi takpe, sebab bilik dia depan bilik kiteorang je..aku pergi bilik dorang tak pakai selipar pown keluar, kepala pown tutup tuala je..hahahah (pastu terserempak dgn budak lelaki..bengong !!) pastu dorang kata makan dinner dalam bilik then turun kt hall untuk persembahan..(another story..takyah cite)

masuk2 je da sepahkan ..haha


da makeup kebagai semua...maka turun la kami..as usual..kiteorang antara yang lambat...hahahahaha...persembahan ada seploh ke sebelass tahh...tema setiap group lain2...ada tema raya( group aku la tu) tema hollywood, bollywood, k-pop, balada, lawak king, macam2 lagi laa..time tu kegilaan masing2 terselah lahh....paling aku tak boleh lupaaa....management team kene buat gimik pembuka majlis..dorang berlakon cite ombak rinduu..yang tak boleh belah arehh yang jadi izzah (sumpah semua gelak tak ingat dunia time tu) dengan shawl dia, dengan baju kurung....comellllll :p

percaya tak gambar aku satu je masa dinner ? sila percaya..
aku mmg takde mood malam tu..hoho

see? haha..masa ni aku da tido :p






pastu ada la penyampaian hadiah...tanyangan video siang tadi...then dorang amek gambar...aku lari masuk bilik..(sedang berduka lara) hahahaha....pastu budak2 ni nak pergi kfc pulak...aku malas nak joinn...so, aku tidur dalam bilik jee ...

esok pagi, mana2 yang rajin nak bangun pagi bole la join pergi geopark..tapi muka kiteorang kann...mula2 tu macam semangat nak pergi..pastu sorg pown tak bangun !! hahaha...pergi breakfast pown lambat...ish3

pastu rushing la nak pack barang semua ..bersepah2 okay...then kiteorang pergi pekan kuah ...SHOPPING TIME !!

bilik kami :)

fana ;)

muka budak tak sihatt..hahaha

kiteorang di beri masa 2 jam rasanya ...tapi yang tak best masa ni mimi tak sihat...hahaha...mula2 tanya dia..ok tak jalan ni...dia kata ok je..so kiteorang pown redah laa...pastu nampak farmasi, singgah japp...pastu masuk kedai gamat, n kedai coklat of course...banyak gak duit aku habiss -_______-









tengah2 jalan, mimi kata dia da tak tahan, cepat2 kiteorang cari plastik n longkang...pastu korg paham2 la apa jadi lepas tu..AHAHAHAH...(opss..sorry mimi, terbocor rahsia laks :p) lepas tu baru lega...baru dia dapat shopping dengan tenang ..
gambar lepas ehem2..HAHAHAH

habis masa dua jam..maka pegi la ke jeti menunggu untuk balik ke uitm semulaa...singgah beli makan malam teruss...hahah.and the next day, aku finaz, fiey dengan syafiq ada presentation malaysia economic ...slide pown tak siap lagi -_______________________________- (bersengkang mata sampai pukul 5pagi)

tgh tunggu ferri...siap bersila budak nih..hahah

ni pown sama !! hahah

tamat la sudah cerita langkawi kitaaaa ..bubyeeeeee :)

No comments:

Post a Comment