Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Saturday, January 26, 2013

AthleteDay DBS UiTM Arau Perlis

assalamualaikum uolsss...im backkk !! hahaha, macam la ada orang baca blog aku kann .. INI SEMUA PPOYOOOOO ..ahhahaahah, tgh trend nihh ...apa la aku merepek nihh..okay2 ..im quite busy lately ni sebab test dah pown bermula ..ni minggu depan pown ada quiz kebagai semua tahh...dan cerita yang bakal di ceritakan ni pown dah nak basi ..





begini kisahnyaaa ...

hari ahad 20/1/2013 hari tu kiteorang dak2 bisnes uitm arau yang terchenta nih ada sport day ...nak gediks sikit panggil athlete dayy..hahahaha, biasanya kalau sport day aku memang jarang la tunggu sampai petang ..tapi di sebabkan ni sport day yang last untuk batch kiteorang ..maka, berkuntum la di sport com panas2 tuu..awal jugak la aku and the geng sampai ...dalam pukul 8.30 macam tu kowt...tengok2 ramai je belum sampai lagi...cehhh... aku tengok ramai yang update kat twitter ready for #athleteday sampai2 dua tiga ketul je budak part6 ..budak part2 paling ramai la pagi tuu..almaklum laa..junior harus awal dari senior..wakakakakak..

pagi tu kiteorang start dengan senamrobik...hamboiii..itu orang jadi instructor very the hover kauu...semput akak2 part6 nih nak ikut rentak korang..hahaha, but we enjoyed it :) dengan poco2 laa...harus la masa ni nak tunjuk skill kann..gitteww *maapkan patik di atas gedikan melampau ini* then emcee suruh setiap part ala tagline laaa...aku pown lupa apa ke nak panggil nya tuu ..kiteorang part6 masa tu berapa orang je hadee...lelaki yang ada si tazz dengan annuar nasir.. tazz kemain pass baton kat aku suruh sebut kuat2...kemain kau kann nak buli aku..ni sape lelaki nih ?? wahahahahah *tazz kalau baca hampun yerr..iols gurau2 je :p*

lepas tu makin lama makin ramai..ouhh..lupa nak cerita, game utama untuk sport day kali nih frisbee bola mania ( untuk gegirl) dan macam biasa futsal yang memang sentiasa ada setiap sem ..aku masuk apa?? aku jadi pompom girl jee...hua3, aku main galah panjang dengan tuju selipar jer..itu pown esok nya sakit satu badan ...tah hape2 ..

untuk futsal part6 ada 3kumpulan BMG( bedong memang gila ..dorang yang cakap ea, bukan aku suka2) escuro dengan convo ke combo tah nama kumpulan dorg nih...(gedik nak cite tapi tak tahu nama). frisbee aku tak sure berapa group sebab aku tak sempat pown tengok dorang main ..bola mania pown aku tak sure ..sebab aku banyak lepak kat futsal je...yang duduk kat futsal geng2 aku dengan geng debunga je..tapi suara kiteorang boleh dengar satu sportcom okay..wakakaka..anak dara zaman sekarang ..

pompom girl *wink2*


escuro

bedong memang gila (BMG)

convo/combo (ape ke susah sangat daa)


petang tu lepas dah habis game utama, kiteorang ada sukaneka ..ada music chair la, fear factor laa..ape tah lagi..tapi masing2 buat derk je, yang wakil part6 tu semua kena paksa je tuu..wakakak, aku da nyorok kat belakang awal2..ambik gambar lagi syok :p
haaa...satu lagi game, iaitu tarik tali..ni budak2 lelaki je la main..budak perempuan pompom girl semua ..di sebabkan yang wakil part6 semua abam2 tough, game sangat la tidak seimbang yer..wakakak, aku tengok dorang tarik macam xde mendaa jerr...badang2 semua nihh..

keseluruhannya...PART 6 ADALAH JUARAAAAAAAAAA  !!! futsal first place BMG, second escuro , untuk frisbee pown part 6 pegang tempat pertama dan kedua..bola mania pown part6 juara..tarik tali pown part 6 jugakkkkkkkkkkkk juara..pemainan yang kecik2 pown mostly part6 jugak johan :p hahahah, sian adik2 junior senyap jer bila part6 bersorak...sorry la hadek2 sekalian yerr..akak2 dengan abang2 korang meman hoverrrr ..bagi chance la kat kami utuk last sem nih..lepas ni kiteorang bagi korang pulak juara ea :p

okk..panjang giloss ini karangan...sebelum korang muntah baca ayat aku yang tah pape nihh..moh ler layan gambar..err of course la gambaq batch aku jaa..wahahahaha

pssstt...sedih hoccay, event2 ni semua kenangan untuk kami yang dah nak habis diploma nih :')

kami punyaaa !!

semangat jaa..padahal main tuju selipar je..keh3

panas gilaa time nihh..fico rico ayu yer berpayung..haha

us ;)

dorang ni mmg macam nih..
kalau jumpa je jadi cmnie ..hahah



kemain semangat si faizul ni ambik gambau..haha

err..tak paham aku -_-


abam2 badang part6 ..wahaha


kemain seronok depa nih ..tahniah :D



kami dan bunga2 an..tak cukup 2 org nih ..




dorg memang hover kalau bergambauu




najhah sila jangan perasan..yang menang pakwe
awak, bukan awak k...wakakak








Add caption


bola mania..haa kau..ingat perempuan tak reti main??


part6 :')
unforgettable memories with them
DBS10 terbaikkkkkkkk !!!!
sekian sahaja pengulasan saya :p

No comments:

Post a Comment