Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Monday, January 28, 2013

nak kahwin? abadikan hari terindah anda dengan lensa kami :)

*sticky post, please scroll for new entry*

assalamualaikumm..cak cak cakkk !! ok hari ni bukan nak merepek apa2..tapi nak buat promotion...actually its not 'kami' tapi cousin aku je..hahahah, aku kan suka menyibukk..weee..harus la aku menyibuk sekaliii...baru namanya sayang cousin..wakakakak (muntah akuu..tah bila aku sayang si pendek nih tahh)

ok ok..serius k...ingat cousin aku syafik??? alaaa..yang aku cerita pasal dia masa wedding irine nadia tuu ..tak ingat jugakk...haa tengok gambau dia kat bawah nihh..

(setiap gambar perlu di klik untuk tumbesaran)



si syafik ni photographer...gambar apa pown dia ambik..gambar 18sx tak termasuk yerr...agak2 dia nak try aku pelangkung dia duluu ..dia ni pernah keja dengan aizul marcello si blogger dan photographer pemes itteww ..kira tunjuk ajar ku sifu...now dia dengan team dia (bukan under aizul) sekarang buat promotion untuk sesiapa yang nak mendirikan masjid, dan nak mengabadikan kenangan terindah itu dengan skill dia nihhh..haaaa...lai lai ..

luar kawasan manjung dan perak akan di charge ;)

package A : RM1500
package B : RM2500

haaaaaa...reasonable tak harga yang di tawarkann?? ampa ingat senang ke nak dapat harga macam nihh...kalau nak videography pun boleh ...

maybe ada yang tanya..boleh caya ke si syafik nih ambik gambar? lawa sangat ke?? hebat sangat ke?? 
kat bawah ni aku letak gambar yang pernah syafik  ambik ,..kira portfolio/ resume  dia as a photographer  laa..


ni masa ada org graduate 

ni saje2..model abg dia sendiri..wahaha


masa wedding irine nadia ..

pre-wedding session di kelli's castle

ni pown model tak bertauliah
abg dia sendiri ..

amacamm..tertarikk??? sudah jatuh chenta??? so kalau korang rasa berminat dengan skill dia ..boleh contact no dia yang ada kat situ..urusan bisnes je yerr..flirting2 takmo..hati dia da kena curik dah ..hahahah
atau pown kalau kredit korang habis ke kann..boleh contact dia kat fb: MUHAMMAD SYAFIK
selain dari photography wedding, korang boleh je tanya dia untuk phorography graduation day ke ..tapi price tu sila tanya dia la, sebab yang tengah promotion buat masa ni untuk wedding sahaja ..

so tunggu apa lagi ahkak2 abang2 yang nak kahwin tu?? sila cepat2 buat tempahan untuk hari bahagia korang ..abadikan hari cinta anda bersatu dengan shot yang menarik ;)

bye, assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment