Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Sunday, January 13, 2013

PROMOTION PERFUMES : macam2 adaaa ..

assalamualaikum..hai uolsss...fuhh fuhhh...berhabuknya blog aku nih ...tahun baru pown aku xwish kat korg..hahahah...busy weyhhh...bakal pm wanita pertama khenn *dushhhhhhhhhhhhhhh*
busy study laaa...btw aku da last sem kat uitm arau nih..insyaAllah ...bulan 4 nih habis..mintak2 takde la sangkut mana2 paper ..aminnnnnnnnnnn
ok aku tahu aku ada hutang entry dengan korang, entry tu pown ada je..cuma aku je yang malas nak post..kuang3..tapi takpe, kita bagi keutamaan pada entry nih dahulu ..

ok yang ni bukan aku yang jual..si penjual ini ada bakal sedara iolss...nama manusia ini ada saiful aznan..aku panggil dia epul je...pakwe cousin aku daa...dia sekarang ni tengah buat biz jual perfumes...macam2 perfume mamat nih ada..kau sebut jee...and perfume ada la barang DUBAI DUTY FREE gitteww ..nanti korang tengok la kat bawah antara perfumes yang dia jual..banyak sangat....di sebabkan aku ni tak rajin *dasar femalasssss*
gambar yang aku snip dari katalog ni TAK SAMPAI SUKU YERR... so korang paham2 la betapa banyakkkkkkknya perfume si epul ni juall ..

ouh lupa nak pasal harga...harga nya adalahhhhhhhhhhhhhhhhh

2BOTOL = RM100

haaa...ahkak2 abang2 yang gilerrr sama itu perfumess..apa lagi..lai2 ...korang hengat senang nak dapat rege camnieeeeeee ..nan hadoooooooooo...




click gambaq nak bg jelas sikit noh ..












ok..berminat?? berminat??? berminatt???????

korang boleh contact si epul nih kat fb ..pm jer dia...korg pm pukul 4 pagi pown xde hal..hiks3( ade gak aku kena lempang dengan si epul ni kang), nak tanya pape sila la tanya si galah nihh..plus nanti dia bagi la korang katalog yang boleh tengok lagi banyak ..

ni fb epul : saiful aznan

ok sekian saje pengiklanan ...hahaha
adiosssss
assalamualaikum :)





No comments:

Post a Comment