Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Thursday, February 2, 2012

tips : cara nak lupakan bekas kekasih -part 2

assalamualaikum...warghhhh...hari ni hari yang sangat busy yerr ...aq ade test dengan presentation law hari ni..dan di sebabkan itu ini adalah entry pertama untuk hari nih ..hua3
ok, ade orang mintak aq tips lagi untuk lupakan bekas kekasih ..so, aq nak share sikit lagi tips macam mana korang nak lupakan ex korang..(bagi yang nak baca tips lama kat sini ok tips :


  • sekarang nih tengah 'in' dengan facebook and twitter rite? so mostly orang malaysia terutama warga2 belia macam aq ni akan ada salah satu atau kedua-duanya ..tips mudah je..jangan tengok fb or twit ex korang.xpayah la nak unfriend terus..buat macam biasa je..train diri korang supaya tak tengok wall dorang tu..and believe or not, sampai satu masa, korang tak akan ingat langsung nak tengok fb dorang tu.
  • sibukkan diri korang dengan benda sepatutnya..contoh, kalau korang student, there is a lot of thing  can do...mustahil la korang xde aktiviti ..maybe boleh join club ke ..atau senang cerita, fokus kat pelajaran korang sudah ..
  • ingatkan diri korang 'i'll deserve a better person' .setiap orang dah di tentukan jodoh yang terbaik untuk diri mereka kan?
  • jangan cuba nak contact dye dulu atau kalau dorang text ke or call, takyah terima ok :)
  • ambik satu hari untuk korang nangis sepuas-puasnya ..lepas tu pastikan xde air mata lagi untuk ex korang ok ..agak2 nak keluar jugak ,pikir 'air mata aq tak layak untuk dye'
  • makeover . hahaha..mesti korang pelik kan..tapi try la..biar ex korang ternganga bila korang dah dress up gila2 dan biar dia rasa 'rugi betul tinggalkan dye' :p
ok,tu je yang aq boleh bagi setakat nih ...
adiosssssssssss



6 comments: