Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Tuesday, July 10, 2012

LATEST UPDATE !! > garage sale : lets drop in sweet charity booth :)

11 & 12 JULY !!

assalamualaikummm..yuhuuuuuuuuuuu...haaaa....entry ni khas untuk warga UiTM Perlis SAHAJA ! haaa...pada yang teringin tu mintak maaf ler yerr...sebabnya tak di benarkan ..

ok ok...aku cerita pasal garage sale nih...garage sale ni adalah salah satu syllabus untuk subject Creative and Critical Thinking. Event ni di adakan untuk tabung dana bagi satu lagi event yang akan ada pada bulan september iaitu Lawatan ke Pulau Tuba yang mana pulau ni adalah salah satu pulau yang ada di Pulau Langkawi ..ouh yee...lupa nak bagitahu, pelajar yang terlibat adalah dari kursus pengurusan perniagaan (part5) dan pengurusan perbankan (part5) .haaaaaaa gitu la kisah formalnya..hahahah

booth2 yang ada kalau tak salah aku ada 17 booth termasuk booth madam farehan ..untuk booth group aku yang di ketuai syafieqa yusoff, kiteorang namakan booth kiteorang sweet charity :) sweet macam kiteorang jugak laa..hahaha (montahhhhh ) untuk booth aku ada jual macam2 T-SHIRT, JEANS, BLOUSE, SHAWL, MAXI DRESS, SHOES..macam2 lagi laaaaaa...hahah...then kalau korang tengah pilih2 barang kat booth kiteorang tu korang dahaga, korang boleh beli ice blended yang kiteorang jual jugak...see..tak yah nak pergi tempat lain beli air ...macam2 perisa ada !!

dah laaa...xnak la cite panjang2 meyh aku tunjuk gambar2 yang ada dalam simpanan aku (shawl yang di jual )

shawl ni special sikit...pernah di gunakan utk gmbar ni sahaja..
hahaha

sila pandang tudung..bukan makanan yerr :P

shawl biru nih pown aku jual..
ada sentimental value tahu shawl biru nih ...haaa
spesel tak ????

yg di jual tudung turqoise tu..yg lain sila abaikan


shawl hitam ..sila abaikan kegedikan si pengambil gmbar..hek3


tu je laa kowt gambar yang ada...banyak yang xde laa HOT ITEM pown xde gambar yang nk di tunjuk ...ade pown kt facebook..aku malas nak amek..kah3
ok, pada warga UiTM PERLIS...mai singgah booth kami naaaa :D

LATEST UPDATE !!

haaaa...esok masa nak balik kelas singgah mushroom dulu okay !!!


haaa...agak2 sesapa nampak logo nih..
kat situ la geng SC bertempek tunggu customer tersayang :p


here are your salesgirl and salesman :D
nampak sape yg pakai boss tu, tu la our boss for SC
sesiapa yg pakai tag ni yang akan melayan korang ;)

ok, jumpa di booth kami !!!



2 comments: