Assalamualaikum.welcome to my blog..kalau ada sebarang pertanyaan atau nak saya buat entry tentang apa2, email saya di happybearstory@yahoo.com :)

Saturday, July 28, 2012

no more teens !!!

assalamualaikummm...cak cak !! J
hahaha...rajin pulak aku update entry kannnn....xde laaa ni cerita sepatutnya pada 10.7 harii tuu...ada ape ek 10.7 ??? sebenarnya 10.7.1992 aku telah di lahirkan kedunia ni oleh mak aku yang birthdaynya  5 hari sebelum tuhh...dan 10.7.2012 umur aku dah 20 tahunnn !!!! no more teen !! eeee...dah tuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..hahahah

ni nak cerita sikit apa yang jadi malam birthday aku tuh ..malam tu, macam biasa aku duk dalam bilik buat keje aku laa kann...err..aku tengah buat entry pasal garage sale kowt ..lepas tu roommate aku keluar bilik...aku chill je laa...kowt dye nak g berak ke kann..hehehe....pastuh lamaaaaaaaaa giler dye kat luar...aku da pikir bukan2 dah nih....dorang ni ade projek nak prank aku ke ??? haaaaa....tapi aku buat dekk je laaaa...aku dengar lagu guna headphone...pastu dalam pukul 12++ aku dengar ade orang ketuk bilik..aku macam pikir ‘eh, finaz kunci pintu ke ?’ Nampak betapa blurnyaaa akuu..hahahah...aku pown bukak pintuuu...tahu ape aku nampak ?

aku nampak cemin depan pintu bilik aku !! pelik takkk ??? aku pown pelik and seramm jugakk sebab kat luar gelap gilerr..pastu aku nampak kertas kt bawah...aku amek la...hehe ucapan birthday dari housmates tersayang rupanyaa *muntah* hahahahaha..then lepas ambik kertas tu ingat nak tutup pintu bilik..lepas tu dorang ni sergah aku..hahahahaha
dorang kata dorang ketuk pintu lama gilerr tapi aku tak bukak2..dorang lak takut duk dalam gelap..hahah..padan muka korang...sape suruh duk dalam gelap ? tapi ape pown thanks sebab ingat birthday aku :')

3 hari lepas tu lepas kiteorang habis quiz OB kat dewan dahlia, kiteorang g makan steamboat..eyka yang bawak..hehe..thanks eyka J anddddd thanks jugak kt my bestie finaz sebab belanjaa...thanks awak..awww awwww :’) hahahaha..gedik tak akuuu ???

So kat sini aku nak ucapkan thanks pada semua yang wish pada birthday aku hari tuu..and to him ..maybe u’re not the first one yang wish, but i still appreciate that ..haaaa...first love aku pown antara yang terawal wishhh :p thanks bro , eh, jangan salah faham ok, kiteorang sekarang bestfriend..hahah
Ehh ehh..lupa lak, thanks jugak kat my bestie yang sorang lagi aidiel for giving me the cake :p
Dah laaa...tgk la gambar2 kiteorang in kelawar ..hahahahah...teruk betul !

we are kelawar girls :D

me with fana :)

me with fiey :)

me with mimi :)

me with finaz :)

ni la yang dorg buat...hek3,
ada perkataan yang harus di blur kan..maap


five of us :)

licinnnnnnnnnn~

fana mimi eyka :)

mimi fiey eyka :)

eyka me finaz

renaz steamboat ..thanks korang :')

Ok la ea, jumpa next entry .adiossss~

No comments:

Post a Comment